Το 3D μοντέλο της Αράχνης είναι μια λεπτομερής και ρεαλιστική αναπαράσταση μιας αράχνης, ιδανική για λάτρεις της φύσης, βιολόγους και μοντελιστές 3D που αναζητούν μια ελκυστική και εκπαιδευτική αναπαράσταση αυτού του εντόμου. Σχεδιασμένο να είναι προσαρμόσιμο σε όλες τις 3D εκτυπωτές, αυτό το αρχείο επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόσουν τις διαστάσεις για να επιτύχουν το επιθυμητό τελικό αποτέλεσμα. Με βελτιστοποιημένα πολύγωνα και κορυφές, αυτό το μοντέλο εγγυάται βέλτιστη απόδοση και εκτύπωση υψηλής ποιότητας.
Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το μέγεθος του αρχείου ή της φιγούρας που επιθυμούν να μετατρέψουν, διασφαλίζοντας ότι κάθε λεπτομέρεια της αράχνης θα αποτυπωθεί με ακρίβεια. Αυτό το 3D αρχείο είναι κατασκευασμένο σε πραγματική κλίμακα σε μετρικές μονάδες, διευκολύνοντας την προσαρμογή και την εξατομίκευση. Η προσοχή στη λεπτομέρεια σε αυτό το μοντέλο το καθιστά ιδανικό για όσους αναζητούν μια ρεαλιστική και εκπαιδευτική αναπαράσταση μιας αράχνης. Είτε για προσωπικά είτε για επαγγελματικά έργα, αυτό το 3D μοντέλο είναι μια πολύτιμη προσθήκη σε οποιαδήποτε συλλογή εκτύπωσης 3D.
Το Backoffice είναι το κεντρικό στοιχείο του συστήματος και επιτρέπει στους διαχειριστές να αναζητούν πληροφορίες και να εκτελούν ενέργειες στους παράγοντες που απαρτίζουν το σύστημα: οχήματα, χρήστες και κρατήσεις.
Είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο διαχείρισης που έχει αναπτυχθεί σε JAVA.
Έχουν αναπτυχθεί δύο RESTful APIs:
- UserAPI, διαθέσιμο για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τελικών χρηστών, που κάνουν κρατήσεις και χρησιμοποιούν τα οχήματα, και της πλατφόρμας
- PartnerAPI, διαθέσιμο για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ εξωτερικών υπηρεσιών και της πλατφόρμας
Πλήρης ενσωμάτωσή της βάσης δεδομένων μας με τις πληροφορίες που παρέχει. Τα εργαλεία μάρκετινγκ, όπως το CRM, έχουν επίσης υποστεί αυτή την εξέλιξη, δίνοντας χώρο στο Social CRM. Εκεί, ο κύριος πρωταγωνιστής είναι ο πελάτης μας, ο σύμμαχός μας, πιο πιστός από ποτέ, μετατρέποντας τον σε φαν της μάρκας μας με δική του πρωτοβουλία και τα κοινωνικά δίκτυα ως βιτρίνα που δημιουργεί ενδιαφέρον ως εφαλτήριο για την πώληση.
Σε ένα CRM, οι πληροφορίες πελάτη/πιθανού πελάτη είναι ένας πραγματικός θησαυρός. Εμπλουτίζοντας τις πληροφορίες και χρησιμοποιώντας τεχνικές προγνωστικής ανάλυσης, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τα εμπορικά και μάρκετινγκ αποτελέσματά μας.